środa, 7 lutego 2024

Numerologia daty ślubu. Jak wybrać datę ślubu? | Numerologia partnerska

numerologia partnerska, numerologia daty ślubu
Każdy z nas marzy o szczęśliwym, pełnym miłości małżeństwie. Podobno szczęśliwe miesiące na zawarcie małżeństwa to takie, które w swojej nazwie mają literę "r". Z numerologicznego punktu widzenia najważniejsze jest to w jakim roku numerologicznym znajdujesz się Ty i Twój partner. Istnieją liczby, które nie są korzystne, a także takie, które doprowadzają do rozstania. Jeśli dopiero planujesz ślub, to znając numerologiczne znaczenie daty, masz szansę wybrać właśnie tę najlepszą. Zobacz numerologia daty ślubu.



Ślub to jeden z najważniejszych dni w życiu. Zwykle ten wyjątkowy dzień planujemy z dużym wyprzedzeniem, zatem mamy dużo czasu na dobranie idealnej daty. Najczęściej przy wyborze daty zawarcia związku małżeńskiego państwo młodzi kierują się rodzinnymi tradycjami, dostępnością sali weselnej, pogodą, porą roku lub zgodnością indywidualnych planów. Mało kto decyduje się na uroczystość ślubną jesienią, o zimie nawet nie wspominając. Często też jako potencjalny termin ślubu państwo młodzi biorą pod uwagę ważne daty np. urodziny, rocznice, itd.



Oprócz powyższych czynników narzeczeni powinni zwrócić także uwagę na numerologię daty ślubu, która w istotny sposób wpływa na przyszłe małżeństwo. W końcu to jedna z najważniejszych dat w życiu, zatem warto zadbać o to, aby wszystko było idealne i dopięte na ostatni guzik.

Przy okazji numerologii daty ślubu warto wspomnieć o tym co działo się 7 lipca 2007 roku. Pary narzeczeńskie masowo zawierały tego dnia śluby, a spowodowane to było pojawieniem się w dacie trzech siódemek. Z numerologicznego punktu widzenia data ta była zupełnie bez znaczenia, gdyż nie w taki sposób oblicza się numerologiczną datę ślubu.



Jak NIE oblicza się numerologicznej daty ślubu?

Często można spotkać następujący sposób obliczania korzystnej daty ślubu. Bierze się np. datę 12.09.2015 r. i oblicza 1+2+9+2+1+5=20=2 Niestety, ale ten sposób nie jest prawidłowy.

Numerologia daty ślubu - jak ją obliczyć?

Przede wszystkim należy obliczyć Rok Osobisty. Zrobić to można poprzez dodanie dnia i miesiąca urodzenia do bieżącego roku do pierwszego nowiu Księżyca we wrześniu, a po nowiu już rok, który rozpocznie się od nowego roku. (Umownie można przyjąć, że jest to koniec września, zatem od 1 października 2014 do dnia i miesiąca urodzenia dodaje się już rok 2015).

Przykład:
Osoba urodzona 12.06.1990 roku planuje ślub 12.09.2015 roku.
W tym przypadku dodajemy dzień i miesiąc urodzenia 12.06= 9 oraz rok bieżący (czyli 2015)
9+2+1+5=17=8
Powyższa osoba w dniu ślubu będzie znajdować się w 8 Roku Osobistym
Takie samo wyliczenie stosujemy u przyszłego małżonka

.

Małżeństwa nie powinno się zawierać w 9 Roku Osobistym, gdyż jest to czas na robienie porządków, kończenie starych spraw. W tym czasie nie powinno zawierać się małżeństw, podpisywać umów o pracę, kupować mieszkania itp. Jest to okres rozwiązywania starych więzów, oczyszczania, a nie rozpoczynania nowych spraw, związków, przedsięwzięć. Związek małżeński, który zostaje zawarty w 9 Roku Osobistym skazany jest na porażkę.

Kolejnym niekorzystnym Rokiem jest Rok Osobisty 5, w którym do głosu dochodzi dużo emocji, jest rokiem bardzo energetycznym, czy "zakręconym". W tym przypadku można doświadczyć kwestii związanych z nauką korzystania z własnej wolności tak, by nie ranić przy tym innych, zwłaszcza swoich najbliższych. Zawarcie związku małżeńskiego w tym roku przynosi zazwyczaj doświadczenie romansów, rozwiązłości, kochliwości czy uzależnień.

Wybór 7 Roku Osobistego oznacza, że będziemy żyli obok siebie, a nie razem z sobą. 7 Rok jest to czas do przerabiania własnego wnętrza, otwarcia się na naukę oraz duchowość. 7 przynosi mądrość, intuicję, wiedzę, ciekawość świata, a z drugiej strony daje poczucie izolacji, wyobcowania, a dla związku - poczucie samotności. Zatem może być tak, że zamiast iść przez życie razem, będziecie żyć obok siebie.

W 4 Roku powinniśmy skoncentrować się przede wszystkim na pracy, można uznać, że do zawierania związku jest to neutralny rok, z pewnością przyniesie stabilność oraz długie bycie w związku, ale mało radości, szaleństwa. Można zatem uznać, że jeśli ktoś oczekuje pewności związku, to może zdecydować się na wybór tego roku.


Jakie są najkorzystniejsze lata osobiste?

Najkorzystniejszym rokiem na zawarcie związku małżeńskiego jest Rok Osobisty 6. Jest to rok, który ukierunkowany jest na miłość, odpowiedzialność, harmonię oraz opiekę nad dziećmi i partnerem. 

Kolejnym korzystnym rokiem jest Rok Osobisty 3, który odpowiada za komunikację, miłość, zrozumienie, związek będzie twórczy, przyniesie szczęści oraz pomyślność.

Zawieranie małżeństwa w Roku 8 także daje wiele szczęścia. Zwłaszcza w zakresie finansów, gdyż może nieść ze sobą podniesienie statusu społecznego i finansowego, uczciwość oraz wierność.

Podsumowując: najlepszy rok to 3 i 6, ale również 1, 2 i 8. Unikajmy zatem Roku Osobistego 5, 7 oraz 9. Powinniśmy tez unikać wibracji karmicznych (13, 14 i 16).

Miesiąc i Dzień Osobisty

Przy wyborze daty ślubu warto zwrócić uwagę na to, aby Dzień i Miesiąc Osobisty był korzystny. A jak je obliczyć? 

Aby obliczyć Miesiąc Osobisty wystarczy do Roku Osobistego dodać miesiąc ślubu. Zatem jeśli ślub planujemy w dniu 12.09.2015 r., który będzie 8 Rokiem Osobistym, to do 8 dodajemy miesiąc 9.
Czyli  8+9=17=8 
Miesiąc Osobisty - 8

Aby obliczyć Dzień Osobisty należy do Miesiąca Osobistego dodać dzień ślubu. Z powyższego przykładu wynika, że będzie to 12, zatem 8+1+2=11=2
Dzień Osobisty - 2

Dla osoby urodzonej 12.06.1990 roku, która planuje ślub 12.09.2015 roku.
Rok Osobisty - 8
Miesiąc Osobisty - 8
Dzień Osobisty - 2

Z powyższego przykładu wynika, że są to korzystne wibracje.

 
numerologia

Jeśli interesuje Cię numerologia, liczby, Twoja Droga życia, numerologia partnerska, lekcje karmiczne, długi karmiczne, Twoja data urodzenia, dzień urodzenia, lata numerologiczne, związki pomiędzy liczbami, stare i młode dusze, liczby mistrzowskie, miłość karmiczna, związki karmiczne, rozwój duchowy i inne ciekawostki, sprawdź pozostałe moje artykuły na temat Numerologii. Jeśli natomiast jesteś zainteresowany swoim portretem numerologicznym, wejdź w zakładkę Analiza numerologiczna.

 

45 komentarzy:

  1. Prosze o n podpowiedź i pomoc. Planujemy slub na rok 2016. Mamy do wyboru kilka dat:14.05, 20.05,10.06,17.06. Uprzejmie proszę o podpowie która data będzie korzystna dla związku i rozwoju. Dodam ze narzeczony urodzil sie 26.10 , ja 08.09.
    Pozdrawiam i oczekuje na odp.

    OdpowiedzUsuń
  2. Niestety, ale żadna z tych dat. Najpierw Twój narzeczony od 1 października 2015 roku do końca września 2016 roku będzie znajdować się w 9 roku osobistym, a następnie Ty - od 1 października 2016 roku do końca września 2017 będziesz znajdować się w 9 roku. Ślub najlepiej zawrzeć do 13 września 2015 roku (nów księżyca i jednoczesna zmiana roku numerologicznego) lub po 1 października 2017 roku.

    Niestety, ale tak wynika z liczb :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlaczego akurat we wrześniu następuje zmiana roku numerologicznego?

      Usuń
  3. Uprzejmie proszę o podpowie która data będzie korzystna dla związku
    ja urdzona jestem 02.02 mojego narzyczonego 21.04 planujemy slub na 2016 nie mam jeszcze dokladnej daty dziekuje za odpowiedz pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Potrzebne są konkretne daty, bo 2016 rok ma 366 dni ;)

      Usuń
    2. Witam prosze o wyliczenie idealnej daty dla mnie bede bardzo wdzieczna. Ja ur. 07.06.1986 moj partner 07.04.1979. Planujemy slub na 2016 rok wolne terminy to maj: 14,21 ; lipiec: 9,16,23 ; wrzesień: 3,10,17,24

      Usuń
  4. witam planujemy slub 17,06,2017 z moich obliczen wynika ze to dobra data prosze o potwierdzenie. ja 24,01,1990 moj partner 08,03,1988. z gory dziekuje za odpowiedz pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Witam prosze o wyliczenie daty ja ur 29.01.1992 a narzeczony 17.01.1988 pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Planujemy ślub we wrześniu 2017 r. moja data ur 14.07.1990 a narzeczonego 15.12.1988. jaka data bylaby najlepsza?

    OdpowiedzUsuń
  7. Witam, według moich obliczeń na podstawie przykładu powyżej wyniki wyszły następujące, u mnie: rok 2, miesiąc 7, dzień 7 u mojego partnera: rok 6, miesiąc 2, dzień 3. Czy są to pozytywne wibracje daty ślubu ?
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Kiedy bralam slub bylam w 3 roku osobistym , a moj maz w 1 . Idealnie prawda ??? Wlasnie po 6 latach malzenstwa sie rozwodzimy ....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W numerologii nie tylko data ślubu jest ważna, bierze się też pod uwagę mnóstwo innych czynników...

      Usuń
  9. Dzień dobry, poproszę o podpowiedź, bo chyba coś pokręciłam, planujemy ślub na 08.07.2016, z moich obliczeń wynika, że ja będę w 9 RO (ur.24.12.86) a partner 4 (ur. 02.02.86). To chyba nie jest zbyt dobre połączenie. Z góry dziękuje!

    OdpowiedzUsuń
  10. Hej a kiedy jest nów we wrześniu 2016? Na rożnych stronach jest rożnie, ale chyba szybko wypada, bo juz 1 września. Czy to prawda? Wtedy juz od 2 września bym mogła planować ślub bo my jesteśmy z 12 kwietnia i 21 lutego wiec teraz kicha jak liczyłam :(

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  12. Witam serdecznie i prosze o wyjasnienie, co w przypadku kiedy rok i miesiac slubu sa korzystne dla obojga a dzien nie? Lub korzystny dzien i rok a miesiac taki sobie?

    Nasze daty: 30.11 i 23.06, rok slubu 2016 ale po 02.09 (po pierwszym nowiu) czyli liczymy jako 2017 wiec nasze lata osobiste to 6 i 3. Proponowane daty slubu to: 03.09.2016, 10.09.2016, 17.09.2016, 24.09.2016 i 05.11.2016. Bede bardzo wdzieczna za pomoc.

    OdpowiedzUsuń
  13. Witam proszę o odpowiedź czy data 04.06.2016 godz 16 na zawarcie związku małżeńskiego będzie korzystna? Ja urodzona 13.10.1990 , narzeczony 30.07.1987. Proszę o odpowiedź....

    OdpowiedzUsuń
  14. Witam. Proszę o pomoc w wyborze daty ślubu... Ja jestem numerologiczną 11, mój partner to 33. Planujemy ślub na początek sierpnia 2016 roku. Który dzień byłby najbardziej korzystny - 1, 2, 3 czy 4 sierpnia? Z góry dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  16. Witam czy data 13.05.2016 bedzie dobra data na slub dla pary on 18.09.1959 ona 05.12.1984? Dziękuję z gory za odpowiedz!:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Witam serdecznie!
    Ja również baaaardzo poproszę o podpowiedź w sprawie daty ślubu! Ja ur. 20.03.71 a mój przyszły mąż 23.09.1969, a Ślubek planujemy na 16.04.2017 w Niedzielę Wielkanocną.
    Mam wielką nadzieję że otrzymam tylko same dobre wieści! :))
    Miłego dnia życzę!
    Pozdrawiam!
    Iwona

    OdpowiedzUsuń
  18. Mam pewne wątpliwości. Wyczytałam, że wibracje Roku Osobistego zaczynają się w dniu urodzin i od tego momentu należy naliczać Rok Osobisty. Urodziłam się 2 lipca, a chciałabym wziąć ślub jeszcze w 2016 roku. W związku z tym, że jestem w 9 Roku osobistym mam dylemat jak interpretować ten rok... Do kiedy on będzie trwał. Mój przyszły mąż urodził się 28 lutego, więc z Nim problemu nie ma. Planowaliśmy wziąć ślub w sierpniu, wrześniu lub grudniu. Proszę o pomoc, bo mam mętlik w głowie. Skąd teza o zmianie roku kalendarzowego w nów? Pozdrawiam Paula

    OdpowiedzUsuń
  19. Witam pania. Rowniez prosze o pomoc w wyborze daty slubu zaplanowanego na ten rok . Bedzie to slub cywilny wiec nie mamy jeszcze daty . Moja data ur. 7.01 1965 r. a partner 30.01 1955r Po moich wstepnych obliczeniach wynika ze moj nr. osobisty to 8 a partnera 4 . Z gory dziekuje za pomoc. Anna

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo proszę o pomoc. Planujemy ślub w 2017 roku. Jęst to nasz drugi ślub - obydwoje jesteśmy już po rozwodzie.
    Jola data urodzenia 20.07.1964 r.
    Andrzej -"- 14.11.1966 r.
    myślimy o dacie 29 lipca 2017 lub 05 sierpnia 2017 ale może Pani poda nam bardziej korzystą datę by tym razem zapewnić trwałość dla naszego związku
    Bardzo dziękuję za szybką odpowiedź

    OdpowiedzUsuń
  21. Dzień dobry,

    Nurtuje mnie jedna kwestia. Urodziłam się 16.11.1990, Chciałam się zapytać czy 17.06.2017 będę w pierwszym czy dziewiątym roku osobistym? Wg różnych źródeł dodaje się rok poprzedni, niektórzy dodają rok następny i stąd to pytanie :) dziękuję za pomoc!

    OdpowiedzUsuń
  22. Dzień dobry : moja data urodzenia to 14.09.1958, mojego partnera 14.03.1954
    ślub planowaliśmy na jesieni tego roku 2016, a dokładnie mamy dwie daty 22.10.2016 lub 19.11.2016
    z wyliczeń mojego roku osobistego to 5 (czyli źle) z wyliczeń roku osobistego partnera to jest 8, więc ok. Ale nie wiem jak ostatecznie data dla nas bardziej korzystna. Pomoże nam Pani?

    OdpowiedzUsuń
  23. Planujemy ślub 13.05.17 lub 12.08.2017 , po obliczeniach wyszlo mi że oboje znajdować się będziemy w 6 roku osobistym, natomiast jeśli weźmiemy ślub w maju będzie to 2 miesiąc osobisty a 9 dzień osobisty, natomiast jeśli w sierpniu będzie to 5 miesiąc osobisty i 8 dzień osobisty. Która kombinacja jest korzystniejsza?
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja 25.08.1968 on 10.03.1959 data ślubu
    09.09.2017 lub 23.09.2017 która data jest lepsza

    OdpowiedzUsuń
  25. A ja mam inne pytanie. Jak 9 rok osobisty wpływa na zaręczyny. Można czy raczej powinno się poczekać?

    OdpowiedzUsuń
  26. Czy rok, miesiąc i dzień osobisty są równie ważne przy wyborze daty ślubu?
    Czy jednak rok jest najważniejszy a miesiąc i dzień mniej ważne?
    Data ślubu dla mnie to 6 rok, 8 miesiąc i 2 dzień osobisty. Dla partnera 4 rok 6 miesiąc i niestety 9 dzień osobisty.
    Nie spieszy nam się, czy warto więc czekać na lepsze ustawienie liczb?
    Pozdrawiam
    Numerologiczna 22

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja urodziłam się 5.07.1986 a mąż 8.12.1982 ślub wzięliśmy 10.10.2015 co to oznacza proszę o wyliczenie.

    OdpowiedzUsuń
  28. Dzień dobry, czy data 7 wrzesień 2019 będzie korzystny dla osób urodzonych 29.05 oraz 09.03.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  29. Witam, a jesli moja data to 17.03.1990 a ukochanego 13.09.1981 wiec moj rok w 2020 to bedzie 6 a jego 8 wszystko idealnie ale planowalismy 13.06.2020 slub i dla niego bedzie to niekorzystny miesiac wg numerologii, jaka data w takim wypadku bedzie korzystna dla nas obojga? ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Witam A co jeżeli cywilny w 4 roku zawarty jako pierwszy a kościelny w 9 roku?

    OdpowiedzUsuń
  31. Witam. Poproszę w obliczeniu daty ślubu. Ja 20.11.1993,narzeczony 05.07.1994

    OdpowiedzUsuń
  32. Dzień dobry mam pewien problem z obliczeniem swojego roku osobistego. Ja urodziłam się 2.10.85 a partner 17.06.81. Ślub planujemy 21.11.2020. Skoro nowy rok numerlogiczny zaczyna się z końcem września to rozumiem, że nasza data ślubu przypada na numerologiczny rok 2021 więc do swoich dat urodzin dodajemy 2020 czy 2021?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W listopadzie jest już nowy rok, wiec dodajemy 2021

      Usuń
    2. Czyli mój rok to 8 a partnera 1?
      Z góry dziękuję za odpowiedź 😉

      Usuń
  33. Dzień dobry, bardzo proszę o pomoc gdyż w następnym miesiącu planujemy ślub, moja data urodzenia: 26.08.1992, narzeczonego: 19.10.1994, planujemy albo 10.11.2021 lub 17.11.2021, proszę również o korzystne miesiące/dni osobiste, z góry bardzo dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
  34. Najlepsza data na ślub dla kobiety urodzonej 16.01.1993 i mężczyzny 14.11.1992?

    OdpowiedzUsuń
  35. Witam. Planujemy wesele w tym roku,oboje z partnerem zakładając zmieszczenie się w dacie do końca września 2022 roku będziemy w roku osobistym 4. Nie przeraża nas,to że mówi on o rutynie,bo bardziej przemawia do nas stabilność i trwałość związku,a że należymy do spokojnych osób,to myślę,że rutyna nas nie zabije ;) Myślimy nad datą 2 lub 9 września. W przypadku 2 września będziemy mieć rok osobisty - 4,miesiąc - 4,dzień - 6 ,a w przypadku 9 września zarówno rok,miesiąc i dzień będą mieć wibracje 4. Która data lepsza ? Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  36. Już sama nie wiem . Mąż byl w 2 roku ja w 3 , niby powinno byc super ale po prawie 30 latach rozwód. Walczylam ile moglam z narcyzem aby utrzymac ten związek . A wg tych obliczen mialam cudowny czas na slub,cgyba jeden z najlepszych. Nie mozemy do konca skupiac sie tylko na tych liczbach , tylko słuchac serca. Tak ja myślę . Mi się nie udało
    a z nowym partnerem , to nie mozemy sie wpasować
    a kto chce tak dlugo czekać, gdy zmarnował juz wiekszosc zycia ?

    OdpowiedzUsuń
  37. Witajcie Wspaniałe Dusze, nasz ślub odbył się 12.12.2009 z 12 minutowym przesunięciem tj 12.12. Mało tego większość prognoz partnerskich w naszym przypadku wg dróg życia nie były ze sobą kompatybilne i wszyscy odradzają związek dróg zycia o wibracjach 3 i 4, że nawet nie warto w takowy wchodzić. Kwadrat Pitagorasa objaśnił nam wszystko szczegółowo, a my mając grupy krwi plus i minus, kobieta A dodatni mężczyzna O ujemny przełamał z góry założone niezgodności wibracyjne. Mamy 3 dzieciaków, dwie 7 i jedna 11. Nie powiem były grzmoty i huragany, ale wytrwałość i dążenie do celu pomogły nam przetrwać. Po burzy zawsze wychodzi Słońce, Żona Neutralna Energia, a ja Biały Mag, wysoko wrażliwy, O minusowiec. Naszym Duszami są tak zwane Stare Dusze. Nasz Nowy Piękny Świat już nigdy nie zazna wojen, cierpienia, głodu i biedactwa. Jesteśmy tutaj między Wami Kochani, ażeby Wam ten Świat stworzyć i wepsrzec Was drogie Dusze do rozpoczęcia najważniejszej drogi w i sensu naszego Życia jakim jest Rozwój Duchowy i odnalezienie tej ścieżki, która Was pokieruje do Wzniesienia. I jedno z podstawowych zasad, chcąc zmienić Świat zacznij zmieniać najpierw Siebie 🌌🌅

    OdpowiedzUsuń