piątek, 2 lutego 2024

Czym jest Droga Życia i jak ją obliczyć?

Daty urodzenia nie możemy zmienić, to właśnie ona determinuje nasz los. Dzięki niej jesteśmy w stanie odpowiedzieć na wiele pytań, bo data urodzenia jest jak mapa, dlatego im wcześniej nauczymy się z niej korzystać, tym lepiej dla nas. Kiedy będziemy potrafili odczytać, co jest zawarte w naszej dacie urodzenia, odkryje się przed nami plan naszej ziemskiej podróży, której celem jest nieustanny rozwój. Czym jest Droga Życia? Jak ją odczytać?


Zsumowana data urodzenia jest naszą drogą życiową
, mówi nam jaki jest nasz cel, czego możemy się spodziewać, czego musimy się nauczyć, jakie lekcje mamy do odrobienia. Każde wydarzenie, które nas spotyka jest przygotowane specjalnie dla nas, abyśmy się rozwijali i, co najważniejsze - żadne wydarzenie nie przerasta nas. Problemy, na które natrafiamy mają nas wzmocnić i musimy pamiętać, że mamy zdolność do ich rozwiązywania.

Liczba Drogi Życia to najważniejsza liczba w portrecie numerologicznym (ale oczywiście nie jedyna!). Można ją porównać do znaku Zodiaku. Istnieje kilka sposobów obliczania Liczby Drogi Życia. Należy używać każdego z nich, gdyż konieczne jest znalezienie podliczby. Podliczby pogłębiają interpretację danej Drogi Życia, to one odpowiadają za dokładniejsze określenie cech człowieka czy określonego wydarzenia, dlatego nie można jej lekceważyć.



Istnieją trzy sposoby obliczania Drogi Życia:

1. metoda wertykalna (np. ur. 17.04.1988 r. -> 1+7+4+1+9+8+8=38=11=2)
2. metoda horyzontalna, czyli suma pozioma wszystkich cyfr w dacie urodzenia (data jak wyżej -> 17+04+1988 = 2009 = 11 = 2
3. suma cyfr wynikających z redukcji liczb złożonych w danej dacie (8+4+8=20)



Zazwyczaj w pierwszej połowie życia wychodzą nasz słabości i wyzwania. Nauka, rozwój i przezwyciężanie negatywnych cech naszej Drogi Życia jest celem do zrealizowania. Każda liczba ma dwie strony, pozytywną i negatywną, zatem w ciągu całego życia będziemy pracować nad doprowadzeniem do optymalnego wykorzystania możliwości przypisanej nam liczby oraz nad złagodzeniem skrajności. Należy pamiętać, że Liczba Drogi Życia zawiera w sobie cel, do którego dążymy.
numerologia
Uwaga! Jeśli z daty urodzenia wyjdzie Ci 11, 22, 33, 44 to takiej liczby nie sumuje się - jest to tzw. liczba mistrzowska. Ale o tym innym razem...
  

Jeśli interesuje Cię numerologia, liczby, Twoja Droga życia, numerologia partnerska, lekcje karmiczne, długi karmiczne, Twoja data urodzenia, dzień urodzenia, lata numerologiczne, związki pomiędzy liczbami, stare i młode dusze, liczby mistrzowskie, miłość karmiczna, związki karmiczne, rozwój duchowy i inne ciekawostki, sprawdź pozostałe moje artykuły na temat Numerologii. Jeśli natomiast jesteś zainteresowany swoim portretem numerologicznym, wejdź w zakładkę Analiza numerologiczna.

19 komentarzy:

  1. Czyli jak urodziłam się 08.09.1998 roku jestem 44 ? czy 8 ?

    OdpowiedzUsuń
  2. nie dodaje sie takich samych liczb to sa liczby mistrzoski

    OdpowiedzUsuń
  3. Czy można prosić o wyliczenie drogi życia? Określenie relacji, długów karmicznych? Iza, 17.07.1979

    OdpowiedzUsuń
  4. czy jeżeli urodziłem się 13.08.1990 to moja droga życia to 13 (karmiczna)? ponieważ tak mi wychodzi licząc trzecim sposobem, choć licząc sposobem pierwszym i drugim wychodzi zwykłe 4 (niekarmiczne)

    OdpowiedzUsuń
  5. Czy jak urodziłem się 22.08.1971to jestem 3? Czy 22 ?

    OdpowiedzUsuń
  6. Proszę mi pomóc - 04 06 1946.DZIĘKUJĘ.

    OdpowiedzUsuń
  7. 14.03.1996 czyli mistrzowska 33, zgadza się? Z góry dziękuję za wgląd :)

    OdpowiedzUsuń
  8. prosze o pomoc w wyliczeniu urodzilam sie 24.09.1968 czyli 2+4+9+1+9+6+8=39=3+9=12=1+2=3 nie rozumiem dlaczego powiedziano mi ze jestem droga zycia 33,kurcze nic nie rozumiem

    OdpowiedzUsuń
  9. Według którego kalendarza liczyć i jakim systemem cyfr?

    OdpowiedzUsuń
  10. Dzień Dobry,
    Moja data urodzenia to 18.09.1989r Suma cyfr to 45 (podliczba), natomiast główna wibracja to 9. Gdzie mogę znaleźć szczegółowy opis lub czy mogę o niego prosić? Znalazłam dwa, może trzy zdania na internecie...
    Dziękuję i pozdrawiam,
    Beata

    OdpowiedzUsuń
  11. Dzień dobry :) jestem liczbą 44 Bardzo dziękuję za wyczerpujące informację . Dopiero się dowiedziałam o znaczeniach liczb. Zawsze czułam że jestem inna i wszystko co przeczytałam się zgadza :) Dzisiaj już siebie bardziej rozumiem i wiem w którą stronę mam iść :) dziękuję jeszcze raz

    OdpowiedzUsuń