poniedziałek, 19 lutego 2024

Numerologia partnerska a kwestie etyczne

numerologia partnerska
Kilka lat temu po raz pierwszy musiałam zmierzyć się w numerologii z kwestiami etycznymi. Nie wiem, czy to dobre sformułowanie, ale jedyne, jakie mi przychodzi na myśl. Otóż pojawiła się wówczas wątpliwość - ile można powiedzieć, o tym, co zobaczyło się w danym portrecie numerologicznym. A o co dokładnie chodziło?



Podczas rozmowy, koleżanka powiedziała mi, że jej siostra ma dziś urodziny, a jej chłopak dzień później. Jako, że są to moi dalsi znajomi, szybko policzyłam w pamięci ich Drogę Życia i to, pod wpływem jakich liczb się znajdują. Moją pierwszą myślą było to, że nie będą ze sobą długo...

Można powiedzieć, że obojgu zmieniał się cykl i szczyt, a jedyny punkt, który ich łączył, miał wkrótce być już jedynie przeszłością. Obraz był bardzo czytelny - zmiana cyklu i szczytu powodowała, że będą pod wpływem zupełnie innych wibracji. No i pojawił się problem. Mówić koledze czy nie mówić?

Na początku trochę się wahałam, obawiałam się, że znajoma tak zasugeruje się moim zdaniem, że będzie miała tutaj miejsce samospełniająca się przepowiednia, a ja będę winna wtrącania się w cudze sprawy, tym bardziej, że nikt mnie o to nie prosił.



Kluczem do mojego dalszego postępowania była właśnie myśl: "nikt mnie nie prosił o pomoc", dlatego uznałam, że nie będę o niczym mówić. Skoro sama, z własnej woli stworzyłam naprędce portret numerologiczny i zrobiłam analizę partnerską, której nikt ode mnie nie oczekiwał, to sytuacja była dla mnie oczywista.

Nie byłam zdziwiona, kiedy kilka miesięcy później para rozstała się. A mówiąc konkretnie - chłopak znajomej, będąc z nią w związku, zaczął spotykać się z inną dziewczyną. Obecnie oboje są już w innych związkach. Znajoma po kilku miesiącach leczenia złamanego serca poznała kogoś innego, natomiast chłopak związał się z tamtą dziewczyną, ożenił z nią i mają dziecko. 


numerologia
Od tamtej pory nie miałam aż tak jasnego i czytelnego obrazu rozstania, ale kwestia "mówić, czy nie mówić" nadal pozostaje, choć obecnie wolę sugerować to, nad czym osoby będące w związku powinny popracować, niż to, że istnieją między nimi różnice nie do pogodzenia.
 

Jeśli interesuje Cię numerologia, liczby, Twoja Droga życia, numerologia partnerska, lekcje karmiczne, długi karmiczne, Twoja data urodzenia, dzień urodzenia, lata numerologiczne, związki pomiędzy liczbami, stare i młode dusze, liczby mistrzowskie, miłość karmiczna, związki karmiczne, rozwój duchowy i inne ciekawostki, sprawdź pozostałe moje artykuły na temat Numerologii. Jeśli natomiast jesteś zainteresowany swoim portretem numerologicznym, wejdź w zakładkę Analiza numerologiczna.

 

1 komentarz:

  1. Czy jest pani w stanie okreslic z jakim numerem powinna/lepiej zeby zwiazala sie numerologiczna 8 i kiedy. Dziekuje bardzo.

    OdpowiedzUsuń