piątek, 23 lutego 2024

Jak numerologia może poprawić Twoje życie?

numerologia, liczby, portret numerologiczny
Wszystko we wszechświecie ma wibracje energetyczne - nie inaczej jest z liczbami. W Numerologii każda liczba (i litera) ma w rzeczywistości swoją własną, unikalną wibrację, która ma wpływ na każdą sferę Twojego życia. Dlatego numerologia jest badaniem związku między liczbami i literami a naszą osobowością i wydarzeniami życiowymi. Jest to starożytna nauka metafizyczna, która odsłania plan życia każdego człowieka i jest obecnie jednym z najdokładniejszych i najpotężniejszych narzędzi samopomocy.

Z duchowego punktu widzenia, masz duszę w ciele fizycznym, która zdecydowała się wcielić w to życie, aby ewoluować poprzez doświadczenia życiowe, z którymi się spotyka, podczas tej wędrówki. Przez cały czas trwania Tego życia istnieją szczególne obszary wzrostu, w których twoja dusza wybrała doskonalenie się nad sobą, a także możliwości, które chciałaby wykorzystać w swojej podróży. Aby to osiągnąć, istnieją specyficzne cechy osobowościowe i okoliczności życiowe, które są niezbędne do osiągnięcia tego celu - których szczegóły można odnaleźć w Twoich "liczbach" zawartych w dacie urodzenia i imionach i nazwiskach.


Innymi słowy, Twój profil numerologiczny odkrywa plan tego, co dusza ma do wykonania w tym życiu. Jedną z zalet numerologii jest to, że może ona odkryć swoje przeznaczenie i cel życia oraz lekcje życiowe, z którymi spotkasz się po drodze, co jest cenną informacją, jeśli chcesz jak najlepiej wykorzystać swoją podróż.

Numerologia to o wiele więcej niż przewidywanie przyszłości, wybieranie idealnego partnera, daty czy imienia. To pomost między tym kim jesteś a potencjałem - kim możesz być. Jest to krok naprzód, który pozwala Ci prowadzić najlepsze życie i być najlepszym, jakim możesz być.


Ciekawostka


Zachodnia numerologia została stworzona przez greckiego mistyka i matematyka, Pitagorasa, który stworzył również "Twierdzenie Pitagorasa" - jeden z najsłynniejszych twierdzeń w matematyce, który jest dziś nadal nauczany w matematyce w szkołach średnich na całym świecie. Pitagoras z pewnością znał się na rzeczy, a jeśli chodzi o wiarygodność numerologii i skąd się bierze, lubię zapytać: Jeśli Pitagoras był uważany za geniusza wieków, dlaczego miałby stworzyć coś, co było kompletną bzdurą?

Jak numerologia poprawia życie?


Często pytano mnie, dlaczego uwielbiam numerologię i odpowiedź jest taka, ponieważ pomogło mi to poprawić moje życie na różne sposoby. Przede wszystkim umożliwiło mi to spojrzenie na siebie w sposób bezpośredni, uczciwy i bezstronny - a to pomaga na drodze osobistej transformacji. Pokazała mi ona również, jak spojrzeć na moje życie z głębszej i szerszej perspektywy i postrzegać je jako zarys, mapę. Pomogło mi to w "odpersonalizowaniu" moich wyzwań i postrzeganiu ich jako możliwości rozwoju, które są niezbędne dla ewolucji mojej duszy.

Numerologia nauczyła mnie, że niezależnie od tego, jak trudne mogą być moje wyzwania, urodziłam się z umiejętnością ich pokonania - co jest jednym z powodów, dla których wybrałam je. Informacje te są naprawdę pomocne, gdy próbujesz zrozumieć swoje problemy i szukasz światła na końcu tunelu.

Przede wszystkim numerologia pomogła mi zrozumieć, zaakceptować i zaprowadzić pokój z samą sobą. Było to jedno z moich największych osiągnięć do tej pory.


Dzięki numerologii udało mi się rozpoznać (i wziąć na siebie odpowiedzialność) swoje niedociągnięcia, dzięki czemu mogłam zacząć doskonalić się i tworzyć lepsze życie. Znajomość mojego przeznaczenia, celu życia i przyszłego potencjału zainspirowała mnie, abym stała się lepszym człowiekiem i jak najlepiej wykorzystywała moje życie - za to jestem naprawdę wdzięczna.

Oto niektóre z powodów, dla których numerologia poprawiła moje życie.

Numerologia:


Uświadomiłam sobie, że jestem na dobrej drodze.
Odkryła moje przeznaczenie
Potwierdziłam mój cel życiowy
Ujawnił się mój potencjał na przyszłość
Dostarczyła mi narzędzia pozwalającego lepiej zrozumieć innych
Pokazała mi inne możliwości życiowe.
Pomogła mi przygotować się na nadchodzące wyzwania.
Podała kierunek życia
Umożliwiła mi wykorzystanie nadarzających się okazji.
Dostarczyła mój plan życia
Uświadomiłam sobie swoje mocne i słabe strony
Pomogła mi przewidzieć i zaplanować swoją przyszłość.
Poprawione moje relacje z innymi



Do czego można wykorzystać numerologię?


Numerologia może być używana do wielu rzeczy, tutaj zamieszczam niektóre z jej najpowszechniejszych zastosowań:

Większa świadomość i zrozumienie siebie samego
Poprawa relacji poprzez lepsze zrozumienie innych
Prognozowanie przyszłości
Planowanie ważnych wydarzeń życiowych
Przewidywanie cykli i wzorów
Wybór odpowiedniej kariery zawodowej
Ocena zgodności relacji
Zmiana nazwiska w związku małżeńskim (lub w innych celach)
Wybór nazwy firmy (nazwa domeny na stronie internetowej, nazwa produktu, marka, tytuł książki itp.
Imię i nazwisko dziecka
Ocena wartości energetycznej adresu, nieruchomości lub domu
Wybór daty ślubu
Imię zwierzęcia domowego
Rozpoznawanie znaczenia liczb powtarzających się
Ocena energii kraju, miasta itp.

Korzyści wynikające z numerologii


Największą korzyścią numerologii jest dar wiedzy. Ostrzeżenie pozwala przygotować się, a numerologia dostarcza mapę drogową dla Twojego życia, dzięki czemu wiesz, dokąd jedziesz i czego możesz oczekiwać po drodze. Jeśli zdecydowałbyś się na podróż w nieznane miejsce, czy nie wolałbyś zapoznać się z mapą, aby zobaczyć dokąd jedziesz i sprawdzić warunki jazdy przed dotarciem do celu? Numerologia to narzędzie, które pomoże Ci znaleźć cel podróży i bezpiecznie do niego dotrzeć.



Ponadto numerologia odkrywa Twój potencjał i pokazuje, co jesteś w stanie osiągnąć. Pomaga w wyznaczaniu celów i planowaniu przyszłości oraz daje pewność, że jesteś na właściwej drodze. Kolejną zaletą jest to, że pozwala przygotować się na potencjalne wyzwania i wykorzystać nadchodzące możliwości.

Jak numerologia może poprawić Twoje życie?


Numerologia nadaje znaczenie Twojemu życiu. Przenosi się ona z "zdarzenia losowego" na wcześniej zaplanowany schemat możliwości i potencjału. Oferuje on wskazówki i dodatkowy wgląd w to, co znajduje się za rogiem, a także odkrywa Twoje przeznaczenie i cel życiowy. Zapewnia również głębsze zrozumienie innych i otaczającego nas świata. Jak można więc nie poprawić swojego życia?

Jak stosować numerologię


Jak z każdą formą przepowiedni, numerologia jest najlepszym przewodnikiem uzupełniającym Twoje życie. W połączeniu z intuicją, podejmowaniem zdrowych decyzji i czystym zdrowym rozsądkiem, powinna być używana jako narzędzie pomagające Ci lepiej nawigować w życiu.

Na wszelki wypadek jeśli zastanawiałeś się... numerologia nie może przewidzieć zwycięskich numerów loterii czy czasu śmierci danej osoby. (Jednakże byłoby przydatne, gdyby było to możliwe).



Interesujący fakt


Nie musisz być dobry w matematyce, aby nauczyć się numerologii - równania są proste i wymagają tylko podstawowego dodawania i odejmowania. Wystarczy tylko kalkulator, papier i długopis. Na drugi rzut oka, lepiej wziąć ołówek z gumką - na wszelki wypadek.

Moim życzeniem jest, abyście byli przynajmniej "otwarci" na przewodnictwo i mądrość numerologii w waszym życiu. Mogę zapewnić, że gdy zrozumiecie język "liczb", wasze życie już nigdy nie będzie takie samo.


numerologia
 

Jeśli interesuje Cię numerologia, liczby, Twoja Droga życia, numerologia partnerska, lekcje karmiczne, długi karmiczne, Twoja data urodzenia, dzień urodzenia, lata numerologiczne, związki pomiędzy liczbami, tematyka starych i młodych dusz, liczb mistrzowskich, miłości karmicznej, związków karmicznych, rozwój duchowy i inne ciekawostki, sprawdź pozostałe moje artykuły na temat Numerologii. Jeśli natomiast jesteś zainteresowany swoim portretem numerologicznym, wejdź w zakładkę Analiza numerologiczna.

 

2 komentarze:

  1. Jakiś czas temu sprawdzałam swoją szczęśliwą liczbę, według daty urodzenia jest to 6. Powiem szczerze że w części mogę się z tym. Z drugiej strony nie powinniśmy całkiem patrzeć na znaczenie numerologiczne, w końcu każdy człowiek jest inny.
    Zapraszam na mojego bloga szynoninka.blogspot.com Dopiero zaczynam :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Kocham ten blog.

    OdpowiedzUsuń