środa, 1 lutego 2023

Historia regresji hipnotycznej i przeszłego wcielenia - Joanna

"Chciałabym się z Tobą podzielić swoim doświadczeniem związanym z historią reinkarnacji i z kim byłam w poprzednim wcieleniu.

Kilka lat temu miałam okazję spotkać się z doświadczonym regresjonistą, który pomógł mi odkryć moje poprzednie życie. Byłam bardzo ciekawa, co uda mi się odkryć i z jakim życiem zostanę połączona.

Podczas sesji regresji, kiedy moje ciało było w stanie relaksu i medytacji, udało mi się odtworzyć obrazy z poprzedniego życia. Okazało się, że byłam młodą dziewczyną, która żyła w Indiach wiele lat temu. Byłam częścią małej, wiejskiej społeczności i pracowałam jako nauczycielka w miejscowej szkole. Miałam również dużo pasji i zainteresowań, w tym ziołolecznictwo i rysowanie.

To doświadczenie było dla mnie bardzo niezwykłe i inspirujące. Pozwoliło mi lepiej zrozumieć, kim jestem teraz i co mogę osiągnąć w tym życiu. Zdaję sobie sprawę, że reinkarnacja i poprzednie życia to dla niektórych ludzi temat kontrowersyjny i trudny do zaakceptowania, ale dla mnie to było bardzo pozytywne i wartościowe doświadczenie.

Dowiedzenie się, kim byłam w poprzednim życiu, pozwoliło mi także spojrzeć na swoje bieżące życie z innej perspektywy. Przypomniało mi, że moje doświadczenia i wybory w tym życiu mają znaczenie i wpływ na moje przyszłe wcielenia.

Właśnie dlatego bardzo się skupiłam na moich długach karmicznych i lekcjach karmicznych, które ujawniła analiza numerologiczna. Dzięki niej zrozumiałam, jakie aspekty mojego życia wymagają uwagi i pracy, aby osiągnąć harmonię i równowagę.

Na przykład, odkryłam, że moim długiem karmicznym jest niedostatek asertywności i trudność w wyrażaniu swojego zdania. Dlatego zaczęłam pracować nad swoją pewnością siebie i umiejętnością stanowczości. Nauczyłam się, jak powiedzieć "nie" w sytuacjach, które mnie nie satysfakcjonują i jak wyrażać swoje potrzeby w sposób konstruktywny.

Ważną lekcją karmiczną, którą odkryłam, jest także umiejętność akceptacji i wybaczania. Zdałam sobie sprawę, że moje negatywne emocje i złe relacje z innymi ludźmi wynikają z mojego braku wybaczenia i akceptacji. Dlatego zaczęłam pracować nad tym, aby pozwolić sobie na wybaczenie i zrozumienie innych ludzi.

Wszystkie te odkrycia pomogły mi w moim rozwoju osobistym i poprawie relacji z ludźmi wokół mnie. Zrozumienie moich długów i lekcji karmicznych pozwoliło mi lepiej zrozumieć samego siebie i połączyć się z moim wewnętrznym ja.

Mam nadzieję, że moje doświadczenia pomogą Ci także w Twoim osobistym rozwoju i zainspirują do dalszych poszukiwań. Życzę Ci wszelkiej pomyślności w Twojej drodze."

 

- Joanna

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz